Kızlar selam ben de 2 yıllık evliyim 1.5 yıl denedik hiç korunmadık hep niye olmuyor diye düşündük doktora gittik bende bir şey yok eşimde de bir sıkıntı olduğunu düşünmüyordum sonra sperm testi için eşime randevu aldık ama ben de Allahım gelecek olan senden gelir ol dersen olur olma dersen olmaz hayırlı zamanda en doğrusunu sen bilirsin nasip eyle dedim ve eşim teste girmeden hamile kaldım 8 haftalık hamileyim dualarınızı güzel yapın ne gelirse Allah’tan inşallah hepinize nasip olur 🙏