Arka arkaya her ay negatif ve ugraslarimin bosa olmasi beni cok üzdü ve bu ay hem bulunduğum ortamdan hem esimden uzaktayim kafam dagilsin stresi atayim diye ama gene basaramiyorum aklimin bi kosesinde hep hamilelik var göbek cektirme diye duydum bugun onu yaptirdim bilmiyorum ne kadar ise yarar duydugum ise yarar denilen hersey bende hicbi etki yaratmadi ne kimyasal ne dis gebelik yasamadim daha ve hic bir sorun yokken cok üzülüyorum artik bayramdan sonra farkli tedavilere basliycam doktorla birlikte Allah’ım isteyen herkese nasip etsin 🙏