Kbrmrt Sedafetullah Bundan sonraki haftalarınızda bebeğin büyümesi yavaşlayacak büyük ihtimal. Bende öyle oldu. Ve ultrasona göre değil adet tarihine göre doğum yaparsın. Benimde hep 2 hafta önden gitti ama hala 39. haftamda doğmadı😀
FatmaOrhan Sedafetullah ben suan 31 haftalık iken gittim 1800 dü kilosu doktor önden gidiyor demiş ama aslında pekde önden gibi durmuyor canm anlamadım ben 🤷🏻♀️