Sedafetullah Benim oğlum 2/3 hafta önden gidiyor Dokturlar hep öyle söylüyor bennimle ayni şeyi yaşayan varmı acaba
Filizsmh Sedafetullah Benimde yaklaşık 2 hafta önden gidiyor başta şekerden şüphelendiler oda çıkmadı. Benim merak ettiğim Sat’a Göre mi doğar ultrasona göre mi...
Nyaseminn 2 hafta öndeymiş benimkide ilk doğumum normal olmuştu bunun kilosuda fazla 32+ 5 te kontrolümüz vardı 2600 kilosu normal doğum yapman zor dedi 1 haftadır strese girdim bu muhabbetten yemek yemiyorum kilo alıcak çocuk die
Ozcndln Nyaseminn canim seker yukleme testinde ciktimi sekerin bende gecen gun 28+4 de gittim 1300 du bebis bana cok az geldi ama normal demisti doktor
EmelBG Nyaseminn Senin kilo alıp almaman çok etkilemez ki tatlım benim ektim mesela ilk doğumunda 30 kg almış çocuk 3 kg felan ikinci doğumunda hiç kilo almadan bitirdi 3 kg felan doğdu yine .Çocuun kendi yapısı Allah vergisi biyerde 💜🙈
SibelAda Nyaseminn neden böyle söyler de bu doktorlar strese sokar insanı 🤦🏻♀️ Arkadaşım 4 kilo normal doğum yaptı
EmelBG Sedafetullah 35+6’da gittim 38 den gidiyordu mesela .Bizim doktor öyle şeyleri demez bile sekretere yazdırırken duyuyorum bi sorun sıkıntı teşkil etmiyor .Bebeğin gelişim hızlı güzel gidiyor ne mutlu 💁🏼♀️🎀🎈.
Kbrmrt Sedafetullah Bundan sonraki haftalarınızda bebeğin büyümesi yavaşlayacak büyük ihtimal. Bende öyle oldu. Ve ultrasona göre değil adet tarihine göre doğum yaparsın. Benimde hep 2 hafta önden gitti ama hala 39. haftamda doğmadı😀
FatmaOrhan Sedafetullah ben suan 31 haftalık iken gittim 1800 dü kilosu doktor önden gidiyor demiş ama aslında pekde önden gibi durmuyor canm anlamadım ben 🤷🏻♀️