Şuan 36 haftalığım ve planlı sezeryan olcak doktor 39 a felan gün veririz dedi haftayada günü almaya gitcez inşallah
Kayınvalidem senin temizliğide bayramdan önce yapalım dedi anne sadece camlar silinse yeter perdeleri felan yeni yıkadım desemde biraz detaycıdır her yeri yapacak biliyorum
Bende doğumum malum bayramdan sonraki hafta olacak o hafta içinde temizliği yapalım daha iyi olur dedim oda hem bayram temizliği olur bayram gelmeden halledelim diye tutturdu siz olsanız ne zamana yapardınız