Merveaozturk yok canım normal çatı denilen koltuğa oturuyorsun. Üstüne örtü veriliyor ki vajinal muayene yaparken de mutlaka örtü oluyor. Doktor jel yardımı ile iki parmak girişi yapıyor çatı kemiklerini kontrol ediyor saniyelik ve bitiyor. Benim çatı dar olduğundan acı olmuştu biraz ama doktorum normalde bu muayenenin hiçbir acı vermediğini dar oluşundan sebep anlık bi acı yaşadığımı söyledi. Ne utanın, ne de korkun yani sıkıntı yok😊 Bir de zaten içeriye baksa bile bşy göremez ki o kdr içi anca cihazla görebilir 😂 sıkıntı edip de kendinizi kasmayın. Buraya bazı insanlar yazıyor çok acıdı bilmem ne diye ama emin olun acı bireyseldir. Ya da fizyolojik yapınızla ilgilidr. Düşünmeyin rahat olun güzel geçsin inşallah:) sonuçta Allah izin verirse hepimiz doğum yapcz. Allah ona göre veriyor bu bedeni bizlere:) sağlıcakla kalın🙋🏻♀️