Aasslliik Arkadaşlar benim gibi korkan annelerimizi rahatlatmak adına yazıyorum hiçte söylendiği gibi ağrılı bisey degil ve gerçekten 5 sn bile sürmüyor sadece biraz gerildiğimizden ağrı hissediyoruz ama o kadar kısa ki hic korktuğumuza değmezmiş
Aasslliik Derin_melis 38-39 doktorunuza göre degisebiliyormus ama cok öncesi gereksiz bence Doğumu tetikliyor çünkü
Aasslliik aysgldlrl67 38+4 de oldum bende cok utanıyordum nasil olacak diye bide benim doktorum erkek hic öyle bakmadı bile örtünün altından bakmadan eliyle yaptı hemen bitti
aysgldlrl67 Aasslliik benimki de erkek.bende de korku yok utanma var 🙈🙈 yarin gidicem doktora. Bugün de ağdaya gittim yarin belki yapar diye.
Aasslliik Eceguclu35 yok yok ne kadar rahat bırakırsanız kendinizi o kadar kolay geçiyormuş gerçekten zaten dediğim gibi 5 sn
Gk-love Aasslliik bnm 35 kasılmalar olduğundn ilk alttan aletle baktı. Nst sonucuna göre tekrar bakalım dedi aletle bakıcak sandım meğersm çatı muayenesi olmuşum😂😂 ama dediğiniz gibi korkulcak birşey yok 5sn birşey