Reyhan_gul ilk gebeligimi genel olarak yapmıştım,benim zorunlu olmuştu ama çok memnun kalmıştım,ağrı acı hatırlamıyorum kendime gelirken hemen bı ağrı kesici yaptılar zaten,ilk gün yürürken biraz zorlanıyor gibi oluyorsun yürüdükçe açılıyorsun daha kolay oluyor,tek sıkıntım lavabo ihtiyacıma çıkmakta çok zorlandım oda zaten spinalde de fark etmiyor :)