Yazmelegi_ Elifmstf555 öncelikle geçmiş olsun🌸 rabbim analı babalı büyütsün inşallah, zormuydu nasıl geçti
Denizkaramuk Elifmstf555 Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah🙏🏼 spinal sezaryende herkes midem bulandı diyor sizinde bulandı mı acaba?
ebruli1 Elifmstf555 Gozunuz aydin kavusmussunuz bebeğinize 🎈 İlk ayağa kalkış yurume falan çok zor oldu mu? Benim de yarın sezeryanim çok tedirginim 🤦
Nozdemir Elifmstf555 geçmiş olsun bebeğinizle uzun sağlıkla ömrünüz olsun inşallah 🌸 bebeğimin başı 3 hafta önden gidiyor bu sebeple bende spinal sezaryen doğum düşünüyorum ama çok kaygılıyım sürec nasıl ilerliyor ? Doğum sürecinde birşey hissettiniz mi sonrasında iyileşme süreci nasıl oldu sütünüz hemen geldi mi
Elifmstf555 Yazmelegi_ ben panik atak hastası olduğum için psikolojik olarak birz kötü etkilendm şimdiki aklım olsa genel anestezi alırdm
Elifmstf555 Denizkaramuk evet doktor çocuğu çıkarcağı an Midenize bastırıyor ben o an bulanmaya başladım kusacağım dedim hemen bi iğne yaptılar geçti
Elifmstf555 ebruli1 çok sağolun ben ilk kalkışta zorlanmadım ameliyat sonrası daha çpk zorlandım ilk çıktığım anda uyuşuk olmasına rağmen acıdı sonra ağrı kesicilerle geçti tabi
Elifmstf555 Nozdemir çok sağolun. Benimde zorluydu psikolojik anlamda sonuçta uyuşuksunuz acı yok evet ama ne yaptığını felan hissediyorsunuz . Sütüm gelmedi malesef mama takviyesi yapıyorum 3. Gün olmasına rağmen gelmedi😔
Papatyaa06 @Elifmstf555 çok geçmiş olsun canım nasıl geçti süreç benimde salı günü sezaryan olcak korkuyorum .. sonda takılıyor mu sonrasında çok agrın oldu mu sütün geldi mi kusura bakma çok sordum ama 🙂
Zeyno55 Papatyaa06 sonda takılıyor girmeden önce çok rahat geçiyor ama baş ağrısı kalıyor cuma günü oldum yataktan kalkamıyorum onun haricinde hiç bi sıkıntım yok
Elifmstf555 Papatyaa06 çok sağolun. Sondayı uyuşturduktan sonra ameliyat masasında taktılar hiç hissetmedim. Sütüm malesef gelmedi 3. Gün hala gelmedi
Mervegc Elifmstf555 hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah. Benim de pazartesi günü doğumum var inşallah. Açıkçası çok korkuyorum. Başıma ne geleceğini de bilmiyorum hiç. Doğum sırasında acı ağrı oldu mu? Yapılan işlemleri hissettiniz mi yani nasıl bir ortam korktunuz mu? Sonrasında çok ağrınız oldu mu ? Tavsiyeleriniz de varsa alabilirim.
Elifmstf555 Mervegc teşekkür ederimm. Acı hissetmiyorsunuz . Ama yapılan işlemleri hissediyorsunuz çocuğun çıkmasını felan ben panik atak hastası oldığum için zordu
Elifmstf555 Mervegc sonrasında evet odama geldiğinde amliyat yerim çok acıdı sonra ağrı kesici yaptılar geçti biraz size önerim kesinlikle yatmayın kalkın yürüyün nekdr yürürseniz okdr çabuk toparlıyorsunuz
incinur0102 Elifmstf555 elinle masaj yap bol bol,sıcak su ile yada havlu ile destekle,benimde 3 gün gelmemişti sonrasında çok şükür gelmeye başlamıştı,bool boool sütun olsun inşallah minik ya vruna
Reyhan_gul Elifmstf555 ben şuan bile alt etek bölgem kesilmiş gibi sancı ağrı oluyor yürütmüyor beni kötü bişey ağırlık baskı var çok oynuyor aşırı hareketli vajina üstünde baskı çok yapıyor başı aşagıda ondan dolayımı o an bile iç bacak ağrım etek kısmım ağarırken aşırı zor yürüyorum 🥹
Elifmstf555 Yazmelegi_ Ama şöyle de bi güzel yanı var bebeğinizin çıktığı anı görüyorsunuz ve bu ameliyat çok kısa sürüyor çocuğun çıkması 5 dk anca sürdü
Elifmstf555 Mervegc Acı olmuyor ama bide ameliyathanedeki ekip çok önemli bence ben o konuda şanssızdım malesef hiçbiri başıma gelip benimle konuşmadı ilgilenmediler bide özel olmasına rağmen umarım o şansınız olır