kardelen321 kadın doğum hemsiresiyim. Hayır sizin hareketinle olan farklıdır nst de anlaşılır bu sizin hareketinizle alakası yok. Bunun çok fazla sebebi var. Kord boynunda olabilir,mekonyum olabilir Bi enfeksiyon durumu olabilir Bi çok neden vardır bunu yaratabilecek. Suni sanci ile normal doğum denenir ise bebek bu sancıları tolere edemeyebilir. Tavsiye etmem tabi yarın ki nst uzun çekilip tekrar gozlemlenmesi belki durumu degisirtirir ama bence doğum en erken vakitte olmalı zaten günü gayet iyi riske gerk yok