Saliha22 Merhaba sevgili anne ve anne adayları, şuan 23+2 yim ve ilk hamileliğim. Gebelikte yapılan tetanoz aşısını oldunuz mu? Önerir misiniz önermez misiniz? Benim kafam çok karışık, tam karar veremedim ne yapacağımı. Sizin fikirlerinizi merak ediyorum ☺️
Dikkatbebekvar Saliha22 ilk dozu yaptirmistim ben şimdi olsam yaptirmazdim. İçin nasıl rahat edecekse onu yap.
1mucize Saliha22 ben aşı olmak için kaç defa gittiğimde hep aşının olmadığını söylediler şu an 33+4 haftalığız doktoruma sordum geçti dedi artık doğumdan sonra olursun olamadım.
Saliha22 Sila66 evet tabii ama çoğu şey de gerçekten çok ihtiyaç olmayabiliyor. Doktorlar bi şey olursa sorumluluk almamak için de öneriyoruz diyorlar yoksa mesela şeker yüklemesi gibi şeyleri kendileri bile yaptırmayanlar var 🤷🏻♀️🫠
Sila66 Saliha22 ben 2 dozu oldum doktorlar dusunduguden onerıyor canım her ıhtımale karsı bebegınle senı dusunuyorlar paslı bıseye denk gelırsek falan dıye ☺️🤍
Mine16 Saliha22 Avrupa da yaşıyorum ve gebelikte aşı yok doktorum Türkiye de neden yapıyorlar bilmiyorum demişti o yüzden de çok gerekli birşey olduğunu düşünmüyorum canım. Kaldı ki Türkiye de ki doktorlar bile bazısı ol bazısı olma diyor o yüzden dediğim gibi çok önemli ve gerekli birşey olduğunu düşünmüyorum. Tabiki senin içine nasıl sinecekse onu yapmalısın ☺️👍🏻
Saliha22 Mine16 Türkiye de yapılan çoğu şey gerçekten de Avrupa da yapılmıyor 🤷🏻♀️ bi tarafım yaptır ne olur ne olmaz diyor diğer tarafım ne gerek var sonuçta suni yapay bir şey diyor 🫠
Saliha22 Sila66 paslı bir şey olacağını çok düşünmesem de işte olmaz diye bir şey yok oluverirse ihtimali var evet 🥸
Mine16 Saliha22 ve Avrupa da normal doğum oranları çok çok yüksek Türkiye de hemen sezaryen hemen Doğum sırasın da makas filan dan dolayı yapılması tavsiye ediliyor ama sonuçta bizde sizler gibi aynı gebeliği yaşıyoruz aynı doğumu yapıyoruz bir risk olsaydı bizim için de geçerli olurdu sonuçta o yüzden benim kafama yatmıyor 🤷🏻♀️
1prensesimm Saliha22 ben yaptırmadım daha sağlık ocağındaki kadın Türkiye genelinde tetanoz yok dedi olunca seni arayıp cagiricaz dedi 🤔🤔
Arslankubra 1prensesimm bizim sağlık ocağı da dedi ama eczanelerde olabiliyormuş sor bulursan yapalıö dedi eczaneden alıp yaptırdım
Ecem95 Saliha22 doktorum izin vermedi o yuzden yaptırmadım doğumdan sonra bebekle birlikte olursun dedi 🤷♀️
Saliha22 Ecem95 Allahallah böylesini hiç duymamıştım 🤭 genelde hep doktorlar yapın der çünkü sebebi neydi ki 🤷🏻♀️
Ecem95 Saliha22 rahmimde yumusama var 19. Haftadan beri kasılma yapabilir yan etki olarak doğumdan sonra olursun aşını zaten 10 yıl içerisin de olduysan sorun yok dedi
Aslibali Ecem95 şu an kaç haftaliksiniz? Ben de serklajliyim 2. Aşımı da oldum doktor ol dediği için.