Nklciliss1 maalesef kadınlar bu konuda daha acımasız oluyor bir de özel kesinlikle şikayet edin parayı alırken iyiler işleme gelince insanlıktan çıkıyorlar. Benim bunun gibiler yüzünden kadın doktor fobim var, 13 yaşındayken kültür alma bahanesi ile çatala çıkardılar beni kendimi kasinca da bacağıma vurmuştu adi kadın ya daha çocuğum çatal nedir değil mi? Ver annemin eline swabi o alsın kültürü sana getirsin ama yok adilik yapılacak ya. O gün bugündür kadın jinekologa gitmem 🙅🏻♀️