Kızlar bugün çatı muayenesi oldum medical parkta. Doktor ebeye yönlendirdi. Kimseyi korkutmak için demiyorum ama hiç burada anlatılanlar gibi olmadı sabahtan beri ağlıyorum kadının o kadar kaba oluşuna. Özellikle söyledim ben korkuyorum ilk kezde olcak diye. Ben bağırdım yaparken afedersiniz sanki dolma oyar gibi elini soktu çevirip durdu . Bana kızar gibi ben doğumda hep yapcam bunu böyle davranacaksan git sezeryan ol kurtul dedi çok moralim bozuldu kendimi o kadar hazırlamışken doğuma beni çok soğuttu