Maras46konya-00 rica ederim ne demek 😊 ben çok severek kullandım kullanışlı hiç kesme vs yapmıyor üstünde jel barları var onlar sayesinde çok rahat oluyor. Tabi o jelleri bitse bile ben duş jeli vs sürüp o şekilde de kullanıyordum çünkü bıçakları çok çabuk korelmiyor ve sıfır alıyor ve cildin yumuşacık oluyor resmen benim elim kolumdu yani şimdi evde lazer alacagim yine o jilet ile devam ederim büyük ihtimalle. Jiletin tek kötü yanı işte biraz sert ve agdaya göre çabuk cikiyor onun dışında çok iyi