Selisscee 3prensesannesi__ benimde sancilarim çıkıyor nts de düzenli sancilar mı sizin acilmam yok ama sizin var mı
Selisscee 3prensesannesi__ evet ilk benim kasilmalarim sancilarm devam ediyor ama nasıl ilerleyecek durum belli değil
Sinemulger77 Bhryeatss Her gittiğimde iyi diyolar kilosuna asla bir kilo söylemiyorlar sinir oluyorum 😒
Bhryeatss Sinemulger77 devlet hastanesine mi gidiyorsunuz genelde devlet hastaneleri böyle yapıyor ve gerçekten sinir bozucu 🤨
3prensesannesi__ Selisscee Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah benim 3.cü olduğu için riskli gebeliğe giriyo oyüzdende alıyo