Selisscee 3prensesannesi__ neden erken alıyorlar peki ben ultrason kağıdına da baktım 3 gün gerilik gösteriyor önde gidiyordu düşmüş doktor da öyle dedi
3prensesannesi__ Selisscee Benim 3.gebeliğim bugün nstde sancılarım çıktı normalde 27 nisandı bugün çarşamba dedi
Deniztrn Bhryeatss 24 haftalık olduk kilosunu bilmiyorum doktorun söylememesini rica ettim ama minyon bir oğluşum var ☺️ inşallah doğumda 3 kg falan olur da cırt diye doğururum 😅😅
Selisscee 3prensesannesi__ benimde sancilarim çıkıyor nts de düzenli sancilar mı sizin acilmam yok ama sizin var mı