dilay_06 arelbaby devlet, sağlık ocağı, özel hastane,kuaför… Kime sorduysam yapma dedi. Onlar tıp mezunu. Şu an oturup size makale bulacak halim yok
arelbaby dilay_06 özel hastanede doktora gidiyorum ve oturduğum yerin en eski doktoru😂 o boya demiş senin kuaför dediğin insan tıp mezunumu? Cahil insanlar ya anlatamayacağım daha sana laf😂 youtubede bile bir sürü doktor var açıklıyor makale bulmana gerek yok ;))) elinde klavye delikanlılığı yapcağına aç dinle 😂
acakir Hanifeyls 12 haftalik hamileyim doktorum normalde cok rahattir ama boyayi sordugumda biraz tereddutlu cevap verdi ve boyicaksaniz illa 3 aydan sonra dedi. Bende boyamamaya karar verdim :/ idare edeceğim. Boyayacaksan 12 haftayi beklemeni tavsiye ederim
Hanifeyls Herkesten farklı farklı cevaplar kafa karışık😀 en iyisi doktora sormak daha sonrasinda karar vermek 🥰 teşekkür ederim kızlar sagolun
limoncicegimFO Hanifeyls ilk 3 ay bebeğin organlarının oluşması çok kritik bir dönem önermem doktorunuza sorun yine ben kimyasal hicbirsey kullanmadım çünkü benden bebeğe geçiyor 🥴