Hanifeyls valla 3.ayımda kolestonlarla evde boyadım ombre kullanıyordum diplerimi komple saçımla beraber kumral yapmaya çalıştım olmadı 6.aya kadar idare ettim kuaförde kahverengiye boyattım. Doktorum herhangi bir sorun olmaz bebeğe ulaşması mümkün değil boyanın dedi saçınızda deri hastalığı açık yara yoksa. Sadece önerilmemesinin sebebi kokulara karşı hassas olduğumuzdan bizler için baş dönmesi vs yapabiliyor. Doktorunuza sorun tedavi sürecinizi o daha iyi bilir. Her kafadan farklı ses çıkıyor burada :) insanlar hamile olduğunu bilmeden neler yapıyor. Youtubedeki doktorları da dinleyebilirsiniz bebeğe zarar veren bilimsel bir veri yok boyama konusunda :) dediğim gibi başından beri sürecinizi bilen doktorunuz size kaçıncı haftada boyamanızı söyler :)