Eminedmghcgllr Cicegim38 ben sureklo hacamat yaptirirdim.hamile kaldim.abla bana sana smdilik yapmiyalim son ayinda yapalim hem sana saglikli olur hem bebege rabbimde allahn iznyle dogumunu kolaylastirir dedi.bir ay sonra yaptiricam iste.illa dogum icin degl saglij icinn hicbir zarari kesinlinle olmaz dedi bu isin ehlilernnden de nasip kismet tabi hersy
Goksu1993 Hacamat inançla alakalı birşey kalpten inanmak gerekiyor ben 6 senelik evliyim tüp bebek tedavileri hiç işe yaramadı üst üste Hacamat yaptırdıktan sonra çok şükür normal yolla hamile kaldım ne zararı olabilirki deneyin
Cicegim38 Goksu1993 bende diyorum ya niyet inanç onemli kardeşim saolasunnn Allahim cocunu anneli babali buyutsun gozun aydinnnn saglicakla kucana al ❤️❤️
Esmeh Zeyas bilgim yok bu konuda ben sadece faydalı olduğunu söyledim ama hamilelikte nasıl bilmiyorum