Hacamatın ne gibi bir zararı olabilirki mantıken ?
Bedenine herhangi bir kimyasal girmiyor sürülmüyor içilmiyor ağrı acı desen yok anneye bebeğe ne gibi zararı olabilir şifadan başka . Aksine vücutta deri altında biriken toksinleri atıyor pis kan yani bunun çıkması insanın vücuduna faydası olur manevi olarakta ayrıca .