minikmucizeemaak hamile kalma kısmında zorlansam belki ben de alırdım. Ama ne kadar az kafaya takarsak aslında gebe kalmak daha kolay oluyor. Zaten bir tane çocuğum vardı 2. yi planlı yapmak istemedik🙈😅 (herkes 2. Yapmayın dediği için) ben regl takviminden bakıyordum genelde ama benim ovülasyonun 2-3 gün erken olduğunu doktorum söylemişti. Biz denk getirmemek için kontrol ediyoduk takvimden ama olacaksa oluyor işte☺️ siz firmanın söylemini düşünmeyin bile. Çatlamanın çatlamamanın önemi yok, yumurta döllendi mi döllendi, değer sağlıkla arttı mı arttı. Bulantınız falan da varmış bu da sağlıklı gebelik belirtisi (doktorum geçen hafta öyle dedi, bulantım var diyince oh ne güzel severiz biz bulantıyı sağlıkla ilerliyor demek dedi) bu arada hiç bulantı yaşamahan da var tabi o da Allah’ın lütfu sanırım😀 Siz kontrol gününüzü bekleyin kalp sesini de duyacaksınız inşallah🥰