Bakın Fatma hanım ben 7 ay önce dış gebelik yaşadım gerçekten zor bir süreçti sonrasında denedik olmadı açıkçası biraz stres yaptım ama önüne gelen bitkisel falan öyle şeyleri asla denemedim eşim sağlık personeli bilinçli bu konularda hamile olmaya karar verdiğimde doktorumla görüştüm rahim testi yaptım tıkanıklik yoktu progestoron testi yaptım yumurtluyorum horman testi yapmadan hamile kaldım ve sadece birgebeningünlüğü adlı sayfadaki ovulasyon testiyle yumurtlama döneminde avakado yedim catlamazsa eğer havuç tüketiyorsunuz testi düzenli kullanınca zaten çatlayıp çatlamadigini anlıyorsunuz bir de hepsinden önce dua ettim inandım ben saglikliydim ve anne olabilecek bir mekanizmayla yaratildim Allah’ım dedim benim için hayırlı ne ise onu nasip et sonra için rahatllattim elimden geleni yapıp teslimiyeti de yaptıktan sonra hamile kalabildim yani inşallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı da nasip eder kendinizi strese sokup neden olmuyor dedikçe daha da uzayacaktır süreç içinizi ferah tutun