25282528 Teşekkür ediyorum.. Normal doğuma engel bir şey yok gibi duruyor suanlik. Bayramdan sonra kontrole gideceğim daha öncesinde kasilmamdanb dolayı açıklık muayenesi olmuştum üç gün boyunca vajinamda ağrı oldu, şuan sol pelvik kemiğinde çok ağrı var mesela yürürken bile zorlanıyorum. Minyon cit kırıldım birisiyim. Özgüvenim tavandi taaa kii depremi yaşayan kadar .. evimi vs bırakıp ailemlerin yanına geldm doktor hastane her şey değişti düzenin mahvoldu. Şimdi eşimde yanmda değil . Çok kararsızım. Bayramdan sonra doktorumla görüşüp bir sonuca varicaz artık belki beni ikna eder normal doğuma bilmiyorum 🤣