Adapte34 sadece 12+3 ye özel hastaneye gittim baya baktı cinsiyet için henüz erken ama görünür mü dedim bakalım dedi sonra bacak arası boş kız şimdilik dedi ama oğlum olsun diye çok dua ediyorum bi kızım var başka da çocuk düşünmüyorum Sağlıklı olsunlarda gönlüm erkekten yanaydı değişir mi bilmiyorum 🤷♀️ siz n’aptınız