Adapte34 esmerella37 inşallah sağlıkla gelsin 🐨 Rabbim size de en kısa zamanda nasip etsin inşallah dualarımdasınız 🙏
orkidelideli esmerella37 inşallah öyledir 🥰 herkes kız diyor ama 😊 bi kızım var bi de oğlum olsun isterim 🥹
orkidelideli esmerella37 yanıtınız için teşekkür ederim neye dayanarak erkek dediniz acaba meraklandım 🫣
Canan1346 orkidelideli ah insallah be bacim bende aynı durumdayım 14 de kiz dediler bi kizim var bir de oğlum olsun cok istyrm hayirlisiyla yarjn randevum var bakalim 18 haftalik olduk ne dilekler rabbim bu mübarek günlerde gönlümüze göre nasip etsin
orkidelideli Canan1346 benimki de 18 oldu aynıyız o zaman 🙏 doktorum kız dedi net şekilde bacak arası da boştu görüntüde bakalım hayırlısı sağlıkla doğsun da olmadı 3.de deneriz şansımızı 🤣
alakayamaydanoz Adapte34 benim de bir kızım var 12+3 hamileyim dün gittim doktora biraz ısrar edince kız ama erken dedi. Bende çocuk düşünmüyorum Sağlıklı olsun da bi tarafımda hep kız erkek çocuğum olsunda kalacak.
Adapte34 esmerella37 Cinsiyetimizi öğrendik 16. Haftadayım doktor net göremesemde büyük ihtimal kız dedi 🧚♂️ Kızıma kız kardeş geliyo 😍
Adapte34 esmerella37 valla herkes erkek dedi ama doktor net göremesemde kız gibi dedi yine de bi detaylıya gireceğim bakalım 🧚♂️