Benim ki Ağustos ayında 3 yaşına girecek 11 kg minnak bişey ama sağlığımız yerinde çok şükür . Yemiyor yemek yemeyi sevdiremedik. Yapmadığım şey kalmadı balık yağı iştah şurubu bilmem.ne doktor takibi reçeteli mama herşeyi denedim çok perişan ettim kendimi ama artık akışına bıraktım. Canı sağolsun yeter 🤎🌸❣️🥰💕