sutlaacc 35 haftalığız oğluşlarımla ve doktor 28 inde alırız dedi. Son 15 gününüz çok heyecanlı. Umarım her şey yolunda gider ve gününü bekler kuzular 🥰🤲🏻
Buketterenn sutlaacc maşallah nekadar güzel haftalara gelmişsiniz sağlıkla kucağınıza da alırsınız inşallah 🌸
fatmanuryasar sutlaacc canim bebekler nasil nasil gecti dogum kilolari ne durumda kuveze girdiler mi ❤️❤️❤️😅😅
sutlaacc Sevvl benim ikizlerde doğdu 15 gün kaldı derken kuzum😆😆 küvezdeler sizi daha iyi anlıyorum artık
Dlnkle sutlaacc aaa nasıl olsuuu 🙈 Ben de 33 haftamdayım ikizlerle 2 haftadır Sancılarım var dün 90′lardaydı ilaç kullanıyorum Evde yatıyorum ben de her an suyum nişanım gelecek diye tetikleyeyim bebekler nasıl kaç kilogram doğdular
Aysenurmus sutlaacc Temennimi yeniliyorum o zaman sağlıcakla kucaklayın🥰 kiloları iyi olduğu için onlar gelene kadar sizde toparlanmış olursunuz
sutlaacc Dlnkle ya iyiydim aslında 37 görürüm diyordum ama yok birden suyum geliverdi canım bende anlamadım hemen acile geldik işte sabahı beklettiler yinede sabah doğum yaptım. 2200-2100 gibi doğmuşlar
sutlaacc fatmanuryasar 2200-2100 doğdular evet küvezdeler gidip göremedim ben eşim gitti. Ne kadar kalırlar bilmiyorum 1 haftadır maksimum diyorum ama bakalım.
Dlnkle sutlaacc hiç ağrı sancı yokkrn bşrdenmi geldi ah bu ikizler dün Doktorum demişti 35 ve 36′da su gelmesi sık oluyor diye
fatmanuryasar sutlaacc yaa kuzular umarim fazla ayri birakmaz Rabbim sizi hayirli evlatlar olsunlar kuzum sana 🩷🩷
sutlaacc Dlnkle ya sorma canım benimde 35-36 da hafif bi korkum vardı gelirler diye. Aynen gece birden ayaktayken aktı gitti sabaha kadar ne çok ağrı ne sancı birşey olmadı sadece su geldi ara ara
Betullicee Sağlıkla kavuşun inşallah ay bende 32 oldum korkuyorum suyunu geçtim karnım patlayacak kadar gergin ve sert
sutlaacc ABoyAndTwinsBoysMoms benim ağrım var hafiften. Bebişler küvezdeler çok göremedim. Süt sağmaya çalışıyorum öyle işte.