lilamor_ bende kullandım iki kere bi sıkıntı olmuyor. asıl enfeksiyon bebek için sıkıntı olur. doktorunuza güvenin. suyunuzu eksik etmemeye çalışın çok sıkışsanızda yapacak bi şey yok. bu süreç böyle geçiyor. 😇
Ozlemdemir Cerennn_ kaşıntı var bende. Bide ufak ufak kabarcıklar. Ayriyetten ilişki sırasında yanma hepsini geçiriyor.
havvasutcu Cerennn_ ben çok sık idrara cikiyorum bazen tutamadigim oluyor bende de mi var 29 haftaligim
queenmerve Kızlar bende aynı durumdayım pazartesi kontrolüm var o zamana kadar beklesek bir şey olur mu ki doktoruma o zaman söylesem
minikmucizem1_ havvasutcu kandada enfeksiyon olabilir kan verirsin bakarlar idrar yolu enfeksiyonu için idrar veriyorsun bakıyorlar canım
queenmerve minikmucizem1_ sağlık ocağında idrar testi yapmıyorlar her yer de mi böyle çok saçma geliyor
Sinemesin Cerennn_ ben tam 3 tane kullandım her gittiğim e verdiğiler geçmedi ağrım ve enfeksiyon akıntım oluyordu antibiyotik verdiler çok şükür bebeği etkilemedi etkilemiyor ama enfeksiyonum da geçmiyor
Nergiz1 Ben bol su içiyorum ağrım sızım yok şükür tahlil verdim üre düşüklüğü çıktı yine geçmedi bir türlü ben fitil kullanmıştım 😔
tazeanne07- Cerennn_ bende senın gibiydim hareket edemiyodum ağrıdan toz olan işacı da kullandım antibiyotik te kullandım geçti şükür. Enfeksiyon bebek için çok riskli erken doğum ve ya düşük yapıyor. kullanmanızda fayda var.