Ben de 24 haftalık oldum gebelik başından beri folik asit ve vitaminler hariç hiç ilaç içmemiştim enfeksiyonu sürekli kendim geçirmeye çalışıyodum ama o kadar zor bi hal aldı ki artık antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ve iyi ki kullandım rahatladım. Doktorum enfeksiyonun bebeğe daha da fazla zarar verdiğini söyledi