Bebiskosuu Elif-kurt25 bu haftalarda o kadar normal ki korkmayın hiç 1 ay önceye haftaya kadar hiç içeriyle ilgili fikrimiz yoktu nihayetinde 😂
Sibellg06 22+1 son 3. Gündür o kadar çok haraket ediyor ki anlatamam, hiç bu kadar net haraketlerini hissetmemiştim elimi koyduğum zaman balık gibi yüzüyor göbeğimde 🥹❤️🩹
Elif-kurt25 Bebiskosuu tabi öyle kuzum ama benim biraz riskli o yüzden korku oluyo ister istemez değişik bisey bendeki ruh halimi çözmek imkansız 😂😂😂
Love13 Minikmucizemmm26 ay resmen aynılar vallaaa 😂 bende sürekli dürtükleyip duruyorum hareket etsin diye 😂
Minikmucizemmm26 Love13 belki bizimkiler sonradan şımarırlar belli mi olur😂 sizin bebişin cinsiyeti ne
Minikmucizemmm26 Love13 bizim kızlar tembel o zaman 😂 Allah kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼
nerminnn_ Bebiskosuu 21 de 490 gramdı kıpırtı şeklinde hissediyordum şuan 23 haftalık sanırım biraz büyüdü artık daha net hareketlerini hissediyorum tabii waoouw olmuyor tekmecik tadında doktorum gramdan kiloya geçtiğinde daha güçlü hissedersin dedi
kubradgnn Bebiskosuu 😀😀bende 22+6 çok hareketli hatta yaramaz çocuk olacak diye dr korkuyorum benim bacağım bile pıt pıt atıyor arada anlamış değilim 😀