Kızlar 22+3üm bebeğim çok hareketli ben bu haftalarda bu kadar hissedeceğimi düşünmemiştim kasıklarımda fıkır fıkır şıkır şıkır seğirmeler var 🙈 yaramaz bi kız mı olacak acaba yerinde durmuyor normalde bu haftalarda düzenli hareket olmaz derler ben genelde her gün ve çok kez hissediyorum 🫶🏻 Sizlerinde böyle mi