Dilara_28 Doktor farkı oluyor malesef… Bende ilk özele gidiyordum,devlette gidip bi denemek istedim,doktora bayıldım bırakamadım,aşırı memnunum, bide doktorum önceden özel hastanede çalışıyormuş heralde onunda etkisi var,hasta psikolojisinden çok iyi anlıyor