Glcn12 Ayazmom_ ilk gebeliğimde oğlan çıktı oğlum oldu şimdi de kız diyor inşallah birde kızım olur tabi sağlıklı olsun da
ebruuu- Ayazmom_ benim hem Çin hem Rus takvimi erkek gösteriyordu doktor bu hafta yüzde 95 erkek dedi 😂
Matmazelbebi Ayazmom_ Çin takvimine göre erkek, Rus takvimine göre kızım olacak. Henüz cinsiyet belli değil.😂🤣