Azra00 Ece56 2 tane yaptıysamız doğrudur bence adetiniz de geçikmiş zaten hayırlı olsun sağlıkla ilerlesin 😇
Ece56 Azra00 amin inşallah yarın sabah 3. Yü de yaparım artık kan testi ile de içim rahat eder iyice 🥰🥰 çok teşekkür ederim
Ece56 xbebegimx inanamıyo gerçekten. Çok sevinmiyim belki yanlıştır diye geçiriyorum içimden sürekli. Çok teşekkür ederim burada yazılanlardan sonra içim rahatladı 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Ece56 serpil1baby kan verdim bugün 2069 çıktı sonuç. Bu sefer çok bile beklemişim test yapmak için galiba
serpil1baby Ece56 tebrikler canım canım çokda beklemedin gayet güzel kesende görünür artık inşallah 🧿🥰💕