Merhaba herkese. Bat 10 Nisandı ama hala olmadım bugün eczaneden test aldım. İki tane denedim ikisinde de iki çizgi de aynı şekilde kopkoyu çıktı. Ama bu teste güvenebilir miyim sizce? Yarın kan vermeye gidip üzülmek istemiyorum. Deneyenler yazabilirse çok sevinirim.