Ben prilam kullandım, iştahım hep açıktı , kusma gibi problemler de yaşamadım..
Doktorlar genelde sabah 1 gece 2 şeklinde veriyor bende bu şekilde etkili olmadı , sabah öğle akşam tok içtim.Bazen bulantım devam ettiğinde zencefil+limon içtim.
Tek dezavantajı kilo almam oldu🙈
Evet bebek anne kanından besleniyor, fakat vitamin depolayamazsan ilerki haftalarda sorun yaşarsın..
Şuan eksik hiçbir değerim yok, hatta demir fazlam vardı düşün..