16eda16 benim adetim 2 gün geçmişti. Hiç çizgi bile yoktu. Hayali bile yoktu yani. 1 gün sonra erken test le normal test aldım. İkisinde de çizgi çıktı. Biri daha koyu biri daha açık renkti. Sonraki gün gittim kan verdim. Beta 211 çıkmıştı. Şimdi 18+2 haftalığım