Ayce09 gizemcivil teşekkür ederim canım bende gördüm 2. Bebeginde kalbi oluşmuş çok şükür 🙏🏾 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Yagizmom06 8+5 den selamlar 🙋🏻♀️ bulantılarım çok fazlaydı prilam kullanmaya başladım. Onun dışında sürekli uyku hali artık uyumaktan tiksiniyorum ve ağzımın tadı yok yani günde kaç kere diş fırçalıyorm ama geçmiyor bu sıkıntı 🥺
gizemcivil Yagizmom06 dua edelimde ilk 3 aydan sonra azalsın yada bitsin gerçekten zor bir durum miğde bulantısı. Uykudan bahsetmiyorum bile sürekli gündüz uyuduğum için gece uyumakda zorlanıyorum
Simbar Bizimasalimiz Ben 8 haftalığım ama aşırı derece mide bulantılarım oluyor ne yesem çıkarıyorum 🥹