2609nrgl Bizimasalimiz beeeen 👋 8+1 bel vs kasık ağrılarım oluyor birde akıntı onun dışında belirtim yok
Yagmursahdam Bizimasalimiz 7 haftalık ama mide yanması bulantısı cok oluyor. Zorluyor valla. Doktor prilam da vermedi. Her yediğini cıkarmıyorsan ilaç kullanmaya gerek yok dedi. Bakalım. Sabrediyorum 🥺 hemen geçse
Simbar Bizimasalimiz Ben 8 haftalığım ama aşırı derece mide bulantılarım oluyor ne yesem çıkarıyorum 🥹
mother2 Mavigozunannesi benim 2. Gebelik canim subatta kurtaj olmustum adet olmadan gebe kaldim cok sukur5🧿❤️
gizemcivil 8+3 ikizlere hamileyim keşke belirtim olmasa diyorum bazen .Miğde bulantısı çok kötü durumda . Prilam içiyorum. Herşey kokuyor buda olumsuz etkiliyor. Halsizlik baş ağrısı oluyor ve gaz onun dışında buna da şükür diyorum.☺️
Esrayunus gizemcivil koku bendede var hele buz dolabı kokusu anlatamam esım bıle kapısını açsa hemen alırım bısey yok dıyo 🤮
ilkmommylikheyecani Asass988888 7. Haftada başlıyor normalde canım benim 5. Haftada baslamıstı doktor cok erken baslamıs belliki sıkıntılı gececek demişti
meltemdrn 2609nrgl 7haftalıkken gıttık kalp atısını duyduk bebek buyumus hersey suan normal dedı bıdaha 10 haftalıkken gıtcez 27 nısanda
2609nrgl meltemdrn maşallah bende 1 nisanda gittim kalp atışını duyduk 6+4 dü 1 ay sonraya çağırdı zaman hiç geçmiyor 🥰🥰