Zeyneb_mihrap76 Jelem123 bu okulda Kızımın arkadaşının ismi kızım eve geldi edraim diye arkadaşım var diyor bende diyorum ki kendi kendime kızımın dili dönmüyor herhalde İbrahim diyeceğine efraim diyor meğer çocuğun adı cidden efrayim miş😅
Jelem123 Zeyneb_mihrap76 bende erkek olursa onu düşünüyorum Hz Yusuf çok seviyorum onun oğlu nasip olursa kuyacam
2bebegim Zeyneb_mihrap76 benim oğlumda kreşte ozkan şöyle yaptı ozkan böyle yaptı diye sürekli anlatıyordu. Özkan mi oğlum diyorum yok diyor ozkan🤦♀️ meğerse çocuğun adı Oğuz Kaan mis 🙈🤣🤣🤣
gulsahyukksel Kerem, Furkan, Batuhan, İlker, Tamer bu isimler hoşuma gidiyor benim belki fikir olur🥰 Erkek ismi gerçekten çok zor😅
Lockalarim İlk çocuğum erkek ismi Ahmet asrın ikincisinin cinsiyeti henüz belli değil ama erkek olursa Yaser , agah, Alparslan yada aybars arasında oluruz sanırım