Merveal anestezisiz çektirdim ama Allah korusun bir daha çekcez deseler anestezi ile özelde çektiririm bneim acı eşiğim düşük belki bilmiyorum ama bende travma kaldı resmen o kadar diyim. Ha ama bneim acıma sebebim o adet sancısı gibi ilaç değil. Benim yarım saat rahim ağzımı geçemedi doktor o geçmedikçe acıdan iyice kasıldı ve orayı geçip iğne gibi böyle tırmık gibi bişeyi sağlıyor sabitliyormuş rahim ağzına o aleti. Benim o işlem onlarca kez yapıldı ve o geri çıktırdı resmen rahim ağzım vajina içim param parça oldu her seferinde o ilacı yeniden sıktılar ilaç geri çıktı 1,5 şişe ilaç bitti. Millete 1 şırınga ilaç yetiyor. Vel hasıl ben kalktığımda o masanın üzerinde tavuk kesmiş gibi kan vardı ve odadan çıkıp bir köşede oturup hıçkıra hıçkıra ağladım. Psikolojik olarak da yıprandım