Ben anestesiz çekildim. Kişiden kişiye değişiyordur fakat ben alttan muayeneyi bile zor olan bir insanımdır. Ama yapan kadın çok sakindi tüm işlemi öncesinde detaylı bir şekilde anlattı. Adet sancısı gibi bir sancı oluyor. Eğer tıkanıklık yoksa zaten daha az sancılı geçiyormuş. Korktuğum kadar bir şey olmadı benim.