sehrengiz_8 ben de daha önce dış gebelik geçirdim değerlerim düzgün artmadı iğne ile de değerim düşmedi 4.000 leri gördük ama kese yoktu sonra doktorum keseyi tüpte gördü iğnenin de çok zararlı olduğunu söyledi ve laparoskopi oldum. Sağ tüpüm alındı. Şöyle bir alternatif sunmuştu bana istersen iğne ile sonlandırmayı deneyelim yoksa bu gün ameliyata aliyim demişti. Ama ben iğneyi denemek istedim, ama iğne ile düşmedi değerim çok yüksek olduğu için