sehrengiz_8 Bende şuphelenmişti doktor ve şey demişti normal gebeliklerde beta hcg değeri iki günde bir iki katına çıkmalı demişti dış gebelikte ise beta hcg öyle değil iki katına çıkmıyor. Eğer sizden suphelendilerse dış gebelikten yani iki günde bir kan testi vermeniz daha iyi olur ve şunu da eklemek istiyorum bende dış gebelikten şuphelenmişlerdi fakat dış gebelik değildi henüz bebek yeni oluşuyordu o yüzden kan değerlerim düşük çıkmıştı bundan dolayı şuphelenmişlerdi ama iki günde bir test verdiğimde iki katına çıkınca 4 ya da 5 haftalikken de kesede gördük böylece dış gebelik olmadığını anladık. Doğum yaptınız mı diye soracak olursanız eğer hayır çünkü bebeğin anne karnın da kalbi durdu kucağımıza almak nasip olmadı herşeyin hayırlısı olsun 🤲