NurAren1 32 haftalık gebeyim. Evlenerek geldim ama burda düzgün arkadaşım yok :) Hem tanışma başlığı olsun hemde bilgi alışverişi :)
Dimplebubu NurAren1 merhaba bebeğim 1 aylık , med starda doğum yaptım . 2 yaşımdan beri Antalya da yaşıyorum . Sormak istediğiniz birşey olursa seve seve cevaplarım
Esracmmm NurAren1 kızlar bende kepezdeyim eşim inşaat için geldim daire ihtiyacı olana yardımcı olabilirim iç mimarlığını ben yapıyorum içi tasarımı da kişiye göre yapabilirim bilginize 🥳
Dimplebubu Aysee1123 Koray hoca doğurttu beni 😄 çok pozitif bir insan . Normali destekliyor ama bizim bebiş dönmedi sezeryan oldum
VussVuss Selamlarr bende antalya. Medstara gidiyorum Murat doruk. Normal dogumu destekleyen seker gibi bir doktor :) cok doktor değiştirdim en son ona rastladim
Nisanrrerdag VussVuss bnde bayılıyom o doktora gıtmek ıstıyorum da dogum ve muayne ucretlerı ne kadar
elifcicek_07 VussVuss yaa Murat doruğa bir sürü arkadaşım gidiyor hepsi normal doğum yanlısı çok iyi diyor. Bir bakıyorsun sezaryen e bunların hiç mi birinde normal olmaz. Bu yüzden gitmedim ben Murat beye zaten gidemezmişim oda ayrı
Nisanrrerdag NurAren1 oo ben hep merkezdeyım orda dogdum buyudum annemlerde orda tum aılem orda o yuzden en cok orda vakıt gecırıyoz genelde