Ah kuzum en kötüsü sanırım tekrarlayan düşüğün olacak iğne yada progestan gebelik başlangıcında vermediler mi sana ağrınız varsa kanamayla düşük yapma ihtimaliniz var acil boş heleki köyde seni anlıyorum yarin sabah kadın doğuma. Gidin psogestan içmeyin belki düşük olur siz zorlarsınız kendınızi eğer kalp atımı varsa yatışın olur yoksa sana ilaç bile belki vermez çok üzüldüm seni anlıyorum benimde öyle oldu 3. Gebelikte önelem aldık :(