Mervedenizkrks Bir anda kanamam başladı hastaneye gitmem mümkün değil Progestan almaya gitti eşim ikinci olacak eğer düşerse progestandan başka bir önerisi veya yanında kullanabileceğim tavsiyeniz var mı ne yapmam gerekli
Busel Mervedenizkrks doktora gitmeniz gerekli ambulans cagirabilirsiniz bunun sebebi düşük mü başka biseymi bakmaları lazim progestanla olacak iş değil
ArvenMom Mervedenizkrks progestan içerek bekleyemezsin ambulansı ara kadın doğumun olmaması birşeyi değiştirmez onlar gerekeni yapar sabahı beklemen bebeğini kaybetmene sebep olanilir hiç bir kanama normal değil çünkü mantıklı düşün ve güçlü ol olumsuz düşünme
Busel Mervedenizkrks ne desem bilemedim inanın elim kolum bağlı kaldi suan. Çünkü kanama çok iyi karşılanan bir durum değil illa bakılması ona göre tedavi uygulanması gerekiyor. Sakinleyin sabaha gidebilir misiniz
higirl Mervedenizkrks siz ambulansı arayın muhakkak bir yolunu bulup sizi ilgili birime ulaştıracaklardır. Önlenebilir bir durumsa bile gecikirseniz üzücü bir durumla karşılaşabilirsiniz riske atılacak bişey değil hemen 112 yi aramanızı tavsiye ederim
Mervedenizkrks User3435 çok teşekkür ederim sabahı iple çekicem dua edin lütfen ikinci düşüğüm olmasın 😭
Busel Mervedenizkrks köye ambulans gelmiyor mu siz arayın lütfen bir şekilde gelir alırlar Kadın doğum yok diye gitmemezlik yapmayin hastane ona göre değerlere bakıyor vs doktorla iletişime geçiyor. Ultrasondan veya kan değerine vs bakıyorlar en iyi uygulamayı suan onlar yapar size evde durmaniz pek bir şey degistirmez
Mervedenizkrks Busel eşimi bekliyorum inşallah gidicez stres yapmak istemiyorum ama ağrım başlayınca daha çok korku sardı
User3435 Mervedenizkrks bende cok üzüldüm bencede hemen 112 i ara bence sonra cok uzuluyo insan sende yaşamış sin aynı şey olmasın bence hemen gidin hastaneye Onar illaki bi yolunu bulup seninle ilgilenirler
Mervedenizkrks User3435 inşallah ilkinde gittiğimde sadece kan alıp göndermişlerdi bir de alttan muayene ettiler düşük olma riski çok yüksek denildi o kadar
Busel Mervedenizkrks sakın ol canım eşin gelinxe gidin gerilme bende daha önce düşük yaptım kanama anında hemen gidilmesi gerekli ban şimdi 38.haftalik hamileyim bunda da başka kanamalarım oldu. Doktora gittim hemen düşük degilmis ona göre tedavi uygulandı. Sabaha kadar beklemek hiç doğru degil
User3435 Mervedenizkrks benimde öyle.olmustu cok üzüldüm çok ağladım bence git hemen aksatma Allah korusun aynı şey yaşanmasın yine
Mervedenizkrks ArvenMom çok teşekkür ederim evet haklısınız beklemicem Allahım inşallah kötü bir şey yoktur eşim gelsin hemen gidicez aradım şimdi nolur dua edin 🤲🙏