Iremsusannn Hamilelikte muz ve kaşar yiyen anneler toplaşın bakalım siz bi yararını gördünüz mü ben günde 2 tane muz yiyorum ve yanına kaşar peyniri siz en çok ne yediniz de bebek kilo aldı 🫶🏻
YaseminBatrk Iremsusannn en sevdiğim ikili bıraksalar sadece ikisiyle beslenirim 🤭😂 ben bunlara ek kuruyemiş de çok tükettim. İlk bebeğim 3560 ikinci bebeğim 4 kg doğdu 🧿 bakalım şimdi ucunu bebegime hamileyim diğer çocuklarımla ilgilenmekten kendime bakamiyorum pek fazla zamanım olmuyor ya 😂 ama kaşarı kahvaltida eksik etmem çocuklarımdan muz kalırsa hemen hupletirim her gün en az 1 tane 🤭
3babymom Iremsusannn üç çocuğum var üçünde de güzel beslendim muz kasar peynir hele hiç aksatmiyodum ama 3100/2900/2850 doğdular bence biraz bünye ile alakalı da olabiliyor
ArvenMom Iremsusannn haftada 2 muz dedi doktorum kaşar da kibrit kutusu kadar çok kilo aldırıuo muz ve kabız yapar dedi kaşar da aşırı yağlı ikiside bebekten çok sana yarar dedi dikkat edin bence
ArvenMom Iremsusannn kaşar ve muz sayesinde +14 kilo aldım aynı hataya sakın düşmeyin az yiyin yumurta süzme yoğurt istediğin kadar ye bebeğe yarıuo sana kilo aldırmaz ama muz ve kaşar bebekten çok sana yarar
Iremsusannn Maşşallah baya güzel doğmuşlar 🫶🏻 Muz ne kadar tükettin peki ben kaşarı dilimleyerekte yiyorum sence bi faydasını görür müyüm 🥹bide günde iki muz
YaseminBatrk Iremsusannn diğer gebeliklerimde de sanırım günde en az bir tane yiyordum gece acikirsam ikinci de yiyordum çok olgunlaşmış tüketme kabız olursun hafif yeşil açık sarı tüket.
bebek_firarda Süt, yoğurt, kaşar, muz, yumurta ve bol kuruyemiş tükettim 8.5 ay boyunca. Kızım 2825 doğdu. Ben pek alakasını göremedim😂😂😂ablam bu kadar dikkat etmedi, onun kızı 3150 doğdu🥺
MadameHappy34 Iremsusannn Hamileliğimin başından başladım muza :) süt ürünleri alerjim var çok az tüketiyorum,muz dan tek korkum kabızlık. Şuan 37 haftalık olduk.😅
Semanur0902 Iremsusannn günde iki tane muz rahatsız etmiyor mu sizi ya ben hafta da en fazla 2-3 tane yiyebiliyorum.
CeydaST Iremsusannn Kaan kocatepe yi dinliyorum hafta hafta. Hangisinde dedi hatırlamıyorum ama bebeğin doğacağı kilo başta bellidir aslında gen olarak ne yaparsan yap o kiloda doğar demişti
AdinsMom Iremsusannn yani ben günde 3 tane yiyorum ama bebeğim normal sınırında gidiyo çok çok kilolu bir bebek değil sınırda diyim hatta kilosu buna da şükür maşallah hatta doktorum da günde 3 tane muz ye dedi sanırım kilo alması için ama ben zaten yiyorum 🙄
hulya1406 Iremsusannn ilk kızım 2020 yılında doğdu.Herşeyin fazlası zarardır.Muz,kaşar,kuruyemiş yedim ama abartmadan.Kızım 4.085 doğdu.Şimdi yine hamileyim bakalım bu kaç doğacak ?😀
Kmelikem1 Iremsusannn ben etkisi olduğunu düşünüyorum ikiz bebeklerim 33+6 da 2160-2190 kilo doğdular. O kadar çok muz kaşar ve haşlanmış yumurta yiyordum ki. Burada bakıyorum benim haftamdaki ikiz bebekler benim kızlara göre çok düşük doguyorlar. Yerli muz yiyordum yani çok büyük değildi ama 3-4 tane yedim
Canimucizem Iremsusannn banada muzu yasakladı aşırı kalorili ve şekerli dedi onun yerine kaşar tüketiyorum zaten migdeme en iyi gelen peynir o şuan avakado düzenli yiyorum çiğ kuruyemis falan yiyorum şekere dikkat etmem gerektiği için meyve ile aram biraz kötü bir tek kivi yiyorum şuan oda ekşi diye iyi geliyor bana günde 1 tane 😂
Azeriqizi Kasar peynir hicc sevmiyorum.gunde bir tane buyuk boy muz yiyorum.2haftaya kontrolum insAllah yarari olur bide beyaz peynir süt ceviz tuketiyorum ben kilo aldim.insAllah bebiste almistit🥵
busragil Iremsusannn valla burdan göre göre muz ve kaşardan soğudum ahshshs, normal dogum istiyorum ve bebisim önden gidiyor, doktorum tombik olcak bu kiz dedi. Agzima muz, kaşar sürmüyorum 😂😂
Iremsusannn Hatice_123456 Tamam anneye de elbette ki kilo aldırıyor ama bebeğede yararı oluyor illa ki
Tugbazdmr Iremsusannn muz değilde o kadar çok kaşar yedim ki bebeğim tombul olduğunu söyledi doktor dikkat etmem lazımmış 🤦🏽♀️
zeynepmom34 Iremsusannn bende kaşarlı tost ve kaşar peyniri ilk 3 ay muz meyve basınçlı çok yedim şuan en son 33 de gittim 3 kiloydu bebeğim şuan 37+0 yedikçe kilo alıyır maşallah💙🤰🏻 bende gördüm yani etkisini