Nuray1ilayda 36+2 yim uykusuzluk şu bu hepsini kenara koyuyorum ben çok bunaldım 😭
Oğlumu sevmek öpmek koklamak istiyorum ya, Instagram’da ki yeni doğan bebel videolarını gördükçe ağlıyorum, bende istiyorum oğlumu görmek :( psikolojik olarak baya çöküşlerdeyim şafak darlıyo vallahi. Eşime diyorum bi şey yapalım bi şey yapalım. Ne yapalım diyo. Hiçbir şey çünkü hiçbir şeye halim yok zatem🥲😂 yani ne istediğimi de ne yaptğımı da bilmiyorum😐 var mı beni gibi sıyıran😂