Ozge111 şuan 33.haftadayım ve bu durumu haftalardır yaşıyorum son 2 haftadırda rahatladım. Ben kuru kayısı hoşafı yaptım sonra onu blendırdan geçirip meyve suyu gibi kahvaltıda tükettim bir kaç gün. Hergün 2 kivi yedim , çok su içeyorum ama sabah ilk işim 1 bardak su içmek oluyor birde herşeye zeytinyağı koymaya başladım beni çok rahatlattı bunlar 2 haftadır çok rahat tuvalete çıkıyorum şişkinliğim çok az oluyor umarım sizede faydası olur